My photo
Dream until your dreams come true.

Thursday, March 28, 2013

In my previous post ((click here)), aku menyatakan tanda syukur aku kepada Allah kerana telah mengurniakan kejayaan kepadaku dalam keputusan SPM yg lalu.

Namun, tidak ku sedari dalam tara aku beryukur dengan keputusanku, ada juga orang yg telah menyalah-erti apa yang cuba aku sampaikan.

seperti contoh ;


dan ini ;


walaupun mereka tidak "mention" sesiapa di dalam status mereka, tapi aku rasa macam ada kena mengena dengan aku. Ye la mana taknya, mereka post status ini sejurus selepas aku update aku punya status. -_______-

mungkin status ini ditujukan untuk aku, dan mungkin juga untuk orang lain.. well, who knows kan~ 

for your information, tujuan aku mengupdate status aku memberitahu result aku bukan untuk aku mendapatkan pujian dan jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh sekali untuk menunjuk-nunjuk kepandaianku. kalau nk dibandingkan ilmu aku dengan segala ilmu yg ada di dunia ini, ilmu aku ni sebesar kuman je, tahu dok?

Jadi disini, aku ingin menjelaskan kepada manusia manusia diluar sana, tolonglah jangan salah anggap. I'm being that way sebab aku bersyukur dan berterima kasih atas kurniaan yang diberikan. bukan bangga bukan juga riak.

Andai kata status status aku di facebook, mahupun entri entri aku di blogger ini ada menyakiti hati hati anda semua, aku minta maaf. bukan itu tujuan sebenarku.

Izinkan aku untuk untuk meraikan kejayaanku ((walaupun tidaklah sehebat mana)) dengan hati yang gembira. Itu sahaja permintaan ku..