My photo
Dream until your dreams come true.

Tuesday, March 26, 2013

Assalamualaikum,

Mungkin ramai yang dah tahu dan mungkin juga ramai yang tak tahu dan tidak ingin mengambil tahu, tetapi izinkan aku di sini di dalam blog aku sendiri, untuk memberitahu keputusan SPM ku. bukan bertujuan untuk membangga diri, tetapi untuk memberi pengajaran kepada yang lain :)


I'ts 26th of March 2013, so it has been 3days since I get my SPM result. Alhamdulillah eventhough aku tak dapat straight ((tak mampu untuk dapat straight)), aku tetap bersyukur dengan nikmat tuhan.

nak tahu tak nak tahu tak ? Tak Nak bagi tahu. lol matang sangat~

Alhamdulillah aku telah mendapat 
2A+ 4A 2A- 1B+
well, it's something.


Syukur kepada Allah kerana aku dapat merasai nikmat untuk memakai jubah :')


Syukur kepada Allah kerana aku dapat merasai bagaimana rasanya bila dapat melakarkan senyuman pada kedua ibu bapaku :')


Syukur kepada Allah kerana aku dapat naik ke pentas untuk menerima sijil keputusan SPM bersama rakan rakan karibku yang lain :')

Syukur kepada Allah kerana aku mempunyai guru-guru yg sanggup mengajar aku serta menahan kerenah aku selama aku belajar di sekolah itu :')

dan syukur juga kepada Allah kerana aku telah lulus jpj keesokkan harinya. ((setelah tiga kali gagal)) :')

sesunguhnya aku bersyukur diatas segala nikmat yang telah diberikan kepadaku.